+38 (044) 238 8475
Україна
Надіслати заявку
рус
укр
pol
Отримайте комерційну пропозицію

Контекстна реклама

Контекстна реклама це найбільш швидкий, керований і масштабований канал трафіку для збільшення Ваших продажів.

Контекстна реклама - швидке зростання продажів

Вивчивши Вашу бізнес-модель, ми запропонуємо Вам комплекс послуг, який може включати в себе такі види реклами:

Пошукова реклама
в Google і Яндекс

швидкий приріст
трафику і продажів

Ремаркетинг
(класичний, динамічний, пошуковий)

підвищення конверсії

Банерна та
відео реклама

впізнаваність бренду
і охоплення аудиторії

Отримайте консультацію по запуску реклами у нашого менеджера

Відправити заявку

Переваги роботи з Prodex

Прозорість ціноутворення. Вартість послуг залежить від обсягу робіт та не прив'язана до витрат на рекламну кампанію. Ми не зацікавлені в роздуванні бюджету.
Орієнтація на результат. Наша ціль мінімізувати Ваші витрати на рекламу. Оптимізувати вартість залучення клієнта.
Швидкість запуску реклами. Запуск рекламної кампанії займає менше 5 днів (узгодження та налаштування.
Свобода і контроль. Ми працюємо в Вашому акаунті. Ви бачите, що відбувається, контролюєте витрати. Ви не прив'язані до агентства та зберігаєте налаштований акаунт при припиненні співпраці.
Надійність. 13 років досвіду і більше 500 успішних проектів.
Відмінна команда професіоналів. Студія інтернет-маркетингу Prodex є сертифікованим партнером систем контекстної реклами. Наші спеціалісти проходять сертифікацію в Google та Яндекс.

Як запустити рекламу з Prodex

Залиште заявку он-лайн нашому менеджеру, або зв'яжіться з нами по телефону
Наші менеджери уточнять деталі:
  • поточний стан
  • цілі
  • рекламний бюджет
Ми підготуємо для Вас комерційну пропозицію по контекстній рекламі
Після узгодження комерційної пропозиції підписується договір, вноситься оплата
Ми даємо рекламу, Ви – отримуєте замовлення!

Оцініть ефективність реклами на реальних прикладах наших клієнтів

Кейси

Оптимизация рекламной кампании клиента в конкурентной нише

Данные годичной давности, но отлично отражают возможности и результаты оптимизации рекламной кампании. Клиент: Агентство недвижимости в Киеве Услуга: контекстная реклама Google […].... >читати далі

Кейс: Контекстная реклама для магазина брендовой спортивной обуви (копии)

Услуга: контекстная реклама Google Adwords Тематика: продажа копий кроссовок известных брендов Таргетинг: Украина (за исключением зоны АТО) Анализируемый период: 2 месяца (15.03.2015 […].... >читати далі

Кейс: Контекстная реклама для страховой компании

Услуга: контекстная реклама в Google AdWords Тематика: Автомобильное, туристическое, медицинское страхование, страхование имущества. Таргетинг: Киев и область – […].... >читати далі

Кейс: Контекстная реклама для сайта по продаже биологически активных добавок (БАД) для мужчин

Услуга: контекстная реклама в Google AdWords Тематика: Биологически активные добавки (БАД) для мужчин Таргетинг: вся Украина Анализируемый период: […].... >читати далі

Кейс: Контекстная реклама для магазина военной одежды и снаряжения

Услуга: контекстная реклама Google Adwords Тематика: продажа военной одежды и снаряжения от производителя Таргетинг: Украина Анализируемый период: 3 месяца (01.11.2015 г.-31.01.2016 г.) […].... >читати далі

Кейс: Контекстная реклама для новогоднего шоу

Услуга: контекстная реклама Google Adwords и Яндекс.Директ Тематика: новогоднее шоу Таргетинг: г.Киев Цель: продажа максимального количества билетов на шоу. Анализируемый период: 22 […].... >читати далі

Кейс: контекстна реклама для автошколи

- Послуга: контекст Google.Adwords і Яндекс.Директ
- Тематика: автошкола в Києві
- Аналізований період: 1 лютого 2015 - 28 лютого 2015 року.
- Бюджет (місячний бюджет, включаючи комісію агентства): 9091 грн.
- Результат: 327 заявка по 27 грн. кожна. .... >читати далі

Кейс: контекстна реклама для систем побутової і промислової очистки води

- Послуга: контекстна реклама Google Adwords, Яндекс.Директ.
- Тематика: системи побутового та промислового очищення води.
- Тривалість кампанії: 3 місяці (1 січня 2015 - 31 березня 2015).
- Бюджет (на 3 місяці, включаючи агентську комісію): 59000 грн.
- ROI (ROMI) по маржинальному прибутку: 278%.
.... >читати далі

Кейс: контекстна реклама і SEO для інтернет-магазину пробкових покриттів

- Послуга: SEO-просування, контекстна реклама, call tracking.
- Тематика: інтернет-магазин пробкового покриття і супутніх матеріалів.
- Аналізований період: 7 місяців (1 вересня 2014 - 31 березня 2015).
- Бюджет (включаючи агентську комісію): 126900 грн.
- Маржинальний прибуток: 433445 грн.
- ROI (ROMI) по маржинальному прибутку: 242% .
.... >читати далі

Кейс: контекстна реклама для служби таксі

- Послуга: контекст Google Adwords.
- Тематика: служба таксі по Києву.
- Тривалість кампанії: 15 січня 2015 - 09 березня 2015.
- Бюджет (включаючи агентську комісію): 32337 грн.
- Результат: 5 400 заявок по 6 грн. за кожну.
.... >читати далі

Кейс: контекстна реклама для інтернет-магазину шин и дисків

- Послуга: Google Adwords, Яндекс.Директ.
- Тривалість кампанії: 4 місяці (1 грудня 2014 - 29 березня 2015).
- Бюджет (на 4 місяці, включаючи агентську комісію): 51440 грн.
- ROI (ROMI) по маржинальному прибутку: 505%.
.... >читати далі

Кейс: Контекстна реклама для сайту дитячої стоматологічної клініки

- Послуга: контекстна реклама.
- Тематика: дитяча стоматологія.
- Регіон: Київ.
- Аналізований період: 12.02.2015 - 11.03.2015.
- Результат: 24 нових клієнтів на місяць.
- Вартість залучення 1 клієнта: 193 грн .
.... >читати далі

Відгуки

У чому суть контекстної реклами

Основна ідея контекстної реклами, це показ Вашого оголошення у відповідь на пошуковий запит потенційного клієнта. Це основний, найбільш розповсюджений і ефективний вид реклами в пошукових системах Google і Яндекс.

Крім текстових оголошень у відповідь на запит користувача, в системах Google AdWords і Яндекс Директ, існують такі види реклами, як банерна реклама та ремаркетинг (ретаргетинг)

Банерна реклама виводиться на сайтах-партнерах пошукових систем (КММ в Google і РМЯ в Яндекс). Може бути таргетованою за різними характеристиками відвідувача (стать, вік, захоплення і багато інших). Як правило, така реклама покликана популяризувати бренд або продукт.

Ремаркетинг в AdWords (ретаргетинг в Яндекс) покликаний повернути відвідувача на Ваш сайт, після того як він вже побував у Вас (або на подібних сайтах), він має зацікавленість в покупці і потрібно нагадати йому про себе і підштовхнути до завершення покупки. Це можуть бути графічні і текстові оголошення в мережах КММ і РМЯ. Такий вид реклами дозволяє підвищити віддачу (конверсію) від інших джерел трафіку на Вашому сайті.

Google Adwords і Яндекс Директ - потужні інструменти для підвищення продажів. Вони, як і будь-який інший канал реклами, вимагають грамотного управління. Користуйтеся послугами професіоналів!

Замовити контекстну рекламу
Україна
Київ 04116,
вул. Ванди Василевської, 7, офіс 501