Аудит контекстної реклами
Разова оптимізація рекламної кампанії в AdWords
Аудит контекстної реклами дозволить оптимізувати вашу рекламну кампанію, отримувати більше переходів, здійснювати більше продажів і заробляти більше грошей.
Вартість кліка в системах контекстної реклами - не фіксована. При професійній оптимізації контекстної реклами вартість кліка може зменшитися в півтора-два рази і більше!
Аудит контекстної реклами проводиться за багатьма параметрами - чекліст спеціаліста по контекстній рекламі становить більше 100 пунктів. Одні налаштування можуть впливати більше, інші - менше, але в сумі досягається відмінний результат!
В результаті аудиту ви отримуєте список вказівок щодо покращення рекламної кампанії.
Структура аудиту
Аналіз бізнесу
Аналіз продукту клієнта, цільової аудиторії, конкурентних переваг, конкурентів.
Аудит посадочних сторінок
Покращення конверсії посадочних сторінок.
Аналіз текстів, відповідності посадочних сторінок ключовим словам.
Аудит ключових слів
Розширення списку ключових слів. Виключення не цільових запитів. Додавання мінус-слів.
Аудит оголошень
Збільшення клікабельності оголошень. Відповідність оголошень ключовим словам.
Аудит розширень оголошень
Збільшення клікабельності за рахунок розширень: телефони, адреси, додаткові посилання, уточнення.
Системи статистики
Google.Analytics, налаштування конверсій, події відправки форм.
Конверсії
Мінімізація ціни за конверсію. Максимізація кількості конверсій.
Регіони, час доби, пристрої, які приносять найбільшу конверсію.
Ефективність рекламних каналів
Аналіз ефективності різних рекламних каналів. Коригування ставок для різних каналів згідно їх ефективності. Можливості розширення рекламних каналів.
Вартість, терміни
Вартість аудиту контекстної реклами: -
Термін: 10 робочих днів.
Интернет-магазин электротехники TechMAX
Михаил Бохан 23.09.2018