Ремаркетинг в Google AdWords
Не дозвольте клієнту піти без покупки
Ремаркетинг - ефективний інструмент для росту продажів. Маса клієнтів відкладають покупку, а потім забувають про вас. Нагадуйте про себе за допомогою ремаркетингу і ваші продажі будуть зростати!
Не хочете багато читати?Отримайте консультацію у нашого менеджера
Надіслати заявку
Ремаркетинг (також "ретаргетинг") - показ реклами користувачам, які раніше відвідували ваш сайт.
Оголошення ремаркетингу можуть показуватися:
- в пошуку Google
- на сайтах-партнерах Google (контентно-медійна мережа Google)
- на YouTube.com
- на Facebook.com
Ремаркетинг (ретаргетинг) - ефективний практично для всіх сайтів:
- Користувачі рідко ухвалюють рішення про покупку з першого відвідування. Ремаркетинг дозволяє повернути відвідувачів, які пішли з вашого сайту.
- Висока конверсія, яка часто вище, ніж конверсія з реклами в пошуку.
Формат оголошень, що використовуються в ремаркетингу:
- текстові оголошення;
- банери;
- відео (показ перед роликами на YouTube).
Додаткові переваги ретаргетинга:
- можливість показувати різні оголошення користувачам, які відвідували різні розділи вашого сайту;
- можливість обмежити кількість показів одному користувачеві на день;
- обмеження показів користувачам по певному регіону (географічний таргетинг).
Интернет-магазин электротехники TechMAX
Михаил Бохан 23.09.2018