Таргетована реклама
Facebook і Instagram - потужний інструмент комунікаціїз вашою цільовою аудиторією.
- можливість дуже чіткого геотаргетинга
- великий вибір характеристик цільової аудиторії: стать, вік, інтереси, зацікавленість послугами конкурента і інші
- доступний за ціною і дуже ємний канал залучення нової аудиторії
Таргет в соціальних мережах це
- популяризація бренду
- реклама локального бізнесу
- підвищення лояльності до бренду
- формування попиту на нові продукти і послуги, про які ринок ще не знає
- прямий продаж товарів і послуг
Застосування
Наші експерти допоможуть вибрати краще рішення для Вашого бізнесу
Надіслати заявку
Що потрібно для запуску рекламної кампанії?
Звертаючись в Prodex, Вам достатньо розуміти мету, яку Ви хочете досягти. Далі, ми допоможемо Вам на кожному етапі взаємодії як з нами, так і з цільовою аудиторією. Спрощено, ми пройдемо з Вами такі кроки:
- на початковому етапі узгодимо призначенням роботи реклами, доступні ресурси;
- виберемо товари або послуги, з яких почнемо рекламу в цьому каналі;
- охарактеризуємо цільову аудиторію;
- сформулюємо унікальна торгова пропозиція (УТП), яке ми будемо презентувати Вашій аудиторії;
- на основі УТП сформуємо рекламні оголошення (текстову і графічну частину);
- підготуємо систему аналітики, яка дозволить відстежити ефективність реклами та оптимізувати її в подальшому;
- запустимо рекламну кампанію.
В подальшому, на основі отриманої статистики, ми зможемо оптимізувати і масштабувати рекламну кампанію, для максимізації Вашого прибутку.
Переваги таргетированной реклами:
- досить низька вартість кліка
- широке охоплення аудиторії
- великі можливості в сегментації аудиторії за багатьма критеріями
- можливість стимулювати попит (на відміну від контекстної реклами, де ми обмежені активністю аудиторії)
- отримання "безкоштовної" реклами (оплата йде за кліки, при цьому оголошення бачать тисячі користувачів з Вашої ЦА. Поки вони не готові до покупки, але становяться більш лояльні до Вашого бренду "на майбутнє"