A/B тестування

Як протестувати, який варіант дизайну посадочної сторінки або форми замовлення призведе до найбільшої конверсії? Можна було б спробувати один дизайн протягом місяця, потім - інший протягом наступного місяця, а потім порівняти показник конверсії в Google.Analytics. Але за місяць, окрім зміни в дизайні, на конверсію можуть вплинути інші фактори:

Тому, для тестування різних версій інтерфейсу пропонується A/B-тестування. Суть A/B-тестування в тому, що частина відвідувачів направляється на одну версію дизайну сторінки, а інша частина відвідувачів - на іншу. В результаті, обидва варіанти дизайну тестуються одночасно.

Схема роботи

1
Визначити цілі. Як правило, це відправлення форми замовлення або заявки он-лайн.
2
Визначити сторінку, дизайн якої буде тестуватися.
3
Зробити 1-2 нових варіанти дизайну сторінки. Одночасно може тестуватися кілька варіантів дизайну.
4
Запустити A/B-тестування, чекати результатів.
5
Після завершення експерименту залишити дизайн з найбільшою конверсією.

A/B-тестування посадочної сторінки для збору заявок

Як правило, тестуються наступні елементи посадочної сторінки:

A/B-тестування форми відправки заявки

Як правило, тестуються наступні елементи:

Отримайте комерційну пропозицію

Надіслати заявку
Надсилаємо
Заявка надіслана