A/B тестування
Як протестувати, який варіант дизайну посадочної сторінки або форми замовлення призведе до найбільшої конверсії? Можна було б спробувати один дизайн протягом місяця, потім - інший протягом наступного місяця, а потім порівняти показник конверсії в Google.Analytics. Але за місяць, окрім зміни в дизайні, на конверсію можуть вплинути інші фактори:
- сезонність;
- зміна структури трафіку (наприклад, збільшиться частка пошукового трафіку).
Тому, для тестування різних версій інтерфейсу пропонується A/B-тестування. Суть A/B-тестування в тому, що частина відвідувачів направляється на одну версію дизайну сторінки, а інша частина відвідувачів - на іншу. В результаті, обидва варіанти дизайну тестуються одночасно.
Схема роботи
1
Визначити цілі. Як правило, це відправлення форми замовлення або заявки он-лайн.
2
Визначити сторінку, дизайн якої буде тестуватися.
3
Зробити 1-2 нових варіанти дизайну сторінки. Одночасно може тестуватися кілька варіантів дизайну.
4
Запустити A/B-тестування, чекати результатів.
5
Після завершення експерименту залишити дизайн з найбільшою конверсією.
A/B-тестування посадочної сторінки для збору заявок
Як правило, тестуються наступні елементи посадочної сторінки:
- Розташування форми замовлення: праворуч, ліворуч, знизу.
- Поля форми замовлення:
- скорочення не обов'язкових полів для спрощення форми;
- додавання автоматичного розрахунку вартості в форму.
- Тексти
- усунення з тексту води і складних фраз;
- акцент на вигодах, а не на характеристиках;
- заклик до дії;
- визначення тексту, який призводить до найбільших продажів.
- Наявність/відсутність меню сайту (приховування меню сайту на посадочній сторінці, щоб користувач не йшов зі сторінки).
- Додавання елементів, що викликають довіру:
- гарантії;
- відгуки;
- знижки;
- сертифікати;
- приклади робіт.
- Акційні пропозиції:
- наскільки впливають на конверсію акційні пропозиції.
A/B-тестування форми відправки заявки
Як правило, тестуються наступні елементи:
- Поля форми замовлення:
- скорочення не обов'язкових полів для спрощення форми;
- Наявність/відсутність меню сайту (приховування меню сайту на сторінці замовлення, щоб користувач не йшов з форми замовлення).
- Скорочення кількості кроків для замовлення товару при багатоетапному оформленні замовлення в інтернет-магазині.
- Додавання у форму додаткового стимулу для замовлення:
- Відправте заявку зараз і отримаєте в подарунок...