Аналітика дзвінків

Як відстежити, скільки продажів ви зробили завдяки даному виду реклами? Як зрозуміти, у скільки вам обходиться один продаж? Як обчислити коефіцієнт повернення інвестицій у рекламу (ROI)?

Для аналізу ефективності рекламної кампанії ведеться відстеження:

Відстеження телефонних дзвінків

1
Ми програмуємо ваш сайт так, щоб при переході з джерел, що відстежуються, (наприклад, з контекстної реклами) відображався окремий номер телефону.
2
Відвідувач, який перейшов з даного джерела, запам'ятовується (в cookies). Цьому відвідувачеві надалі при повторному заході або перемиканні сторінок продовжує відображатися окремий номер телефону.
3
З даного окремого номеру йде переадресація на ваш офісний телефон. Підключати окремий номер в вашу міні-АТС або купувати окремий телефонний апарат не потрібно.
4
Усі дзвінки, що прийшли на даний телефонний номер, реєструються (дата/час/номер абонента/запис розмови).
5
Вам надається доступ до перегляду звіту по дзвінках з можливістю прослухати запис розмов. Прослухавши запис телефонних розмов, ви можете відсіяти нецільові телефонні дзвінки (наприклад, не туди потрапили, або дзвінок з рекламною пропозицією для вашої компанії).

Відстеження замовлень он-лайн

Якщо на вашому сайті є форма замовлення он-лайн, налаштовується відстеження:

1
на всі сторінки сайту встановлюється код Google.Analytics;
2
налаштовується відстеження потрібних рекламних кампаній (наприклад, контекстної реклами в Яндекс, Google).

Звіт

2 рази на місяць надається звіт з кількості дзвінків та замовлень он-лайн по даному виду реклами, вартості одного запиту. Робляться висновки про ефективність даного виду реклами. Приклад звіту по ефективності контекстної реклами:

Період
Витрати
К-сть замовлень
он-лайн
К-сть запитів
по телефону
Разом
запитів
Ціна за запит
Конверсія
замовлень
в продаж
К-сть
продажів
Ціна продажу
Середній прибуток
з 1 продажу
Прибуток
ROI
16.01 - 31.01
1000 $
64
200
264
3,79 $
50,0%
132
7,6 $
20 $
2640 $
164%

Ціна за запит - скільки грошей ми витратили на рекламу для отримання одного запиту;
Ціна продажу - скільки грошей ми витратили на рекламу для отримання одного продажу;
Дані "Конверсія замовлень в продажу" і "Середній прибуток з 1 продажу" - надаються клієнтом.

Для того, щоб дізнатися, завдяки якій рекламній кампанії зроблено запит on-line, ми можемо використовувати лічильник відвідуваності Google.Analytics. Налаштувавши мітки, ми побачимо, скільки замовлень он-лайн прийшло з кожного з видів реклами. Знаючи співвідношення між кількістю запитів і кількістю продажів (наприклад, в середньому в компанії на 2 запити - один продаж), ми можемо привести кількість замовлень он-лайн до кількості продажів. Отримаємо приблизно таку таблицю:

Джерело
Витрати
К-сть
відвідувань
Ціна за
відвідування
К-сть замовлень
он-лайн
Ціна за
замовлення
он-лайн *
Конверсія
замовлень
у продаж
К-сть
продажів
SEO-просування сайту
10000 грн.
25000
0,40 грн.
200 (0,8%)
50,0 грн.
50,0%
100
Контекстна реклама
10000 грн.
8000
1,25 грн.
64 (0,8%)
156,3 грн.
50,0%
32
Банерна реклама
10000 грн.
20000
0,50 грн.
20 (0,1%)
500,0 грн.
50,0%
10
Прямі заходи
0 грн.
5000
0,00 грн.
25 (0,5%)
0,0 грн.
50,0%
13
Інші джерела
0 грн.
1000
0,00 грн.
1 (0,1%)
0,0 грн.
50,0%
1
Разом
30000 грн.
59000
0,51 грн.
310 (0,5%)
96,8 грн.
50,0%
155

* Ціна за замовлення он-лайн - скільки грошей ми витратили на рекламу для отримання одного замовлення он-лайн.

Така таблиця корисна наступним:

  • показує, скільки замовлень он-лайн було з кожного з виду реклами;
  • показує, що орієнтуватися тільки на кількість відвідувань з даного виду реклами - неправильно. Приміром, переходів з банерної реклами було в 2,5 рази більше, ніж з контекстної реклами, але замовлень - в 3,2 рази менше. І, незважаючи на те, що вартість одного відвідування з банерної реклами вийшла дешевше, ніж з контекстної реклами, вартість одного замовлення з банерної реклами - набагато вище, ніж з контекстної.

В результаті, після аналізу звіту Google.Analytics ми можемо орієнтовно порівняти різні види реклами.

Але, в даній таблиці, отриманої завдяки статистиці Google.Analytics є недолік:
Ми не знаємо, скільки запитів по телефону забезпечив даний вид реклами.

У більшості випадків замовлень по телефону більше, ніж замовлень он-лайн. В результаті, після аналізу звіту Google.Analytics ми не можемо сказати навіть приблизно, яка ефективність даної реклами (скільки замовлень і продажів вона забезпечує).

Отримайте комерційну пропозицію

Надіслати заявку
Надсилаємо
Заявка надіслана