Як відстежити, скільки продажів ви зробили завдяки даному виду реклами? Як зрозуміти, у скільки вам обходиться один продаж? Як обчислити коефіцієнт повернення інвестицій у рекламу (ROI)?
Для аналізу ефективності рекламної кампанії ведеться відстеження:
Якщо на вашому сайті є форма замовлення он-лайн, налаштовується відстеження:
2 рази на місяць надається звіт з кількості дзвінків та замовлень он-лайн по даному виду реклами, вартості одного запиту. Робляться висновки про ефективність даного виду реклами. Приклад звіту по ефективності контекстної реклами:
Період |
Витрати
|
К-сть замовлень
он-лайн |
К-сть запитів
по телефону |
Разом
запитів |
Ціна за запит
|
Конверсія
замовлень в продаж |
К-сть
продажів |
Ціна продажу
|
Середній прибуток
з 1 продажу |
Прибуток
|
ROI
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
16.01 - 31.01 |
1000 $
|
64
|
200
|
264
|
3,79 $
|
50,0%
|
132
|
7,6 $
|
20 $
|
2640 $
|
164%
|
Ціна за запит - скільки грошей ми витратили на рекламу для отримання одного запиту;
Ціна продажу - скільки грошей ми витратили на рекламу для отримання одного продажу;
Дані "Конверсія замовлень в продажу" і "Середній прибуток з 1 продажу" - надаються клієнтом.
Для того, щоб дізнатися, завдяки якій рекламній кампанії зроблено запит on-line, ми можемо використовувати лічильник відвідуваності Google.Analytics. Налаштувавши мітки, ми побачимо, скільки замовлень он-лайн прийшло з кожного з видів реклами. Знаючи співвідношення між кількістю запитів і кількістю продажів (наприклад, в середньому в компанії на 2 запити - один продаж), ми можемо привести кількість замовлень он-лайн до кількості продажів. Отримаємо приблизно таку таблицю:
Джерело |
Витрати
|
К-сть
відвідувань |
Ціна за
відвідування |
К-сть замовлень
он-лайн |
Ціна за
замовлення он-лайн * |
Конверсія
замовлень у продаж |
К-сть
продажів |
---|---|---|---|---|---|---|---|
SEO-просування сайту |
10000 грн.
|
25000
|
0,40 грн.
|
200 (0,8%)
|
50,0 грн.
|
50,0%
|
100
|
Контекстна реклама |
10000 грн.
|
8000
|
1,25 грн.
|
64 (0,8%)
|
156,3 грн.
|
50,0%
|
32
|
Банерна реклама |
10000 грн.
|
20000
|
0,50 грн.
|
20 (0,1%)
|
500,0 грн.
|
50,0%
|
10
|
Прямі заходи |
0 грн.
|
5000
|
0,00 грн.
|
25 (0,5%)
|
0,0 грн.
|
50,0%
|
13
|
Інші джерела |
0 грн.
|
1000
|
0,00 грн.
|
1 (0,1%)
|
0,0 грн.
|
50,0%
|
1
|
Разом |
30000 грн.
|
59000
|
0,51 грн.
|
310 (0,5%)
|
96,8 грн.
|
50,0%
|
155
|
* Ціна за замовлення он-лайн - скільки грошей ми витратили на рекламу для отримання одного замовлення он-лайн.
Така таблиця корисна наступним:
В результаті, після аналізу звіту Google.Analytics ми можемо орієнтовно порівняти різні види реклами.
Але, в даній таблиці, отриманої завдяки статистиці Google.Analytics є недолік:
Ми не знаємо, скільки запитів по телефону забезпечив даний вид реклами.
У більшості випадків замовлень по телефону більше, ніж замовлень он-лайн. В результаті, після аналізу звіту Google.Analytics ми не можемо сказати навіть приблизно, яка ефективність даної реклами (скільки замовлень і продажів вона забезпечує).