Юзабіліті аудит сайту

Аудит юзабіліті збільшить конверсію вашого сайту, збільшить продажі, дозволить заробляти більше грошей, розвиватися вашій компанії швидше за конкурентів.

Ви навіть не уявляєте, скільки ви втратили грошей за останній рік через те, що ваш сайт не працював на 100%. Компанії, чиї веб-представництва працюють напівсили, приречені на витіснення більш ефективними конкурентами.

Замовте аудит юзабіліті в студії інтернет-маркетингу "Prodex" - компанії з величезним досвідом в оптимізації сайтів для збільшення продажів.

Ми дійсно розбираємося в юзабіліті та аналітиці сайтів:

14 років досвіду збільшення
продажів клієнтів.
11 сертифікованих
спеціалістів 
Google.Analytics.
Розроблені чекліст з юзабіліті для різних типів проектів: корпоративних сайтів, Landing Page, інтернет-магазинів.
 

Що ми зробимо в рамках юзабіліті-аудиту

 
 

Складові аудиту юзабіліті

Веб-проект аналізується за наступними категоріями параметрів:

Може, ви думаєте "З моїм сайтом і так все в порядку. Навіщо мені аудит юзабіліті?"

Свій сайт - це своє дитя, над яким ви працювали не один рік. І складно зізнатися, що багато речей застаріли, і працюють вже не так добре, як раніше. У сайт вкладено стільки сил, що на перегляд проекту з нуля просто не вистачає ентузіазму.

Ми теж схильні до подібної "сліпоти" по відношенню до свого сайту. На початку 2012 року у нас був застарілий сайт "років на 5". І тільки робота спеціаліста зі сторони дала поштовх кардинальним переробкам. Новий сайт збільшив конверсію більш ніж в 2 рази, ми змогли збільшити рекламний бюджет, розширити штат співробітників у 2,5 рази.

Замовлення юзабіліті-аудиту у зовнішньої компанії - це використання чужого досвіду, отримання потужного імпульсу до розвитку.

Ваш бізнес - гідний стати лідером! Відправте заявку. Ви витрачаєте кілька тисяч гривень, а аналіз юзабіліті змінить майбутнє вашого проекту.

Отримайте комерційну пропозицію

Надіслати заявку
Надсилаємо
Заявка надіслана